Рус Укр
ГоловнаПублікаціїЗаконодавствоУкраїнці зневірились у ЖКГ - опитування
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
15 Березня 2024 p.
26 Лютого 2024 p.
08 Лютого 2024 p.
31 Січня 2024 p.
29 Січня 2024 p.
18 Січня 2024 p.

Українці зневірились у ЖКГ - опитування

Споживачі послуг ЖКГ страждають через незахищеність своїх інтересів. Українці переконані, досягти задовільного результату роботи постачальників комунальних послуг - неможливо.

Українці роками страждають від бездіяльності, непрофесійності та халатності з боку постачальників комунальних послуг. Так, деякі громадяни знаходять вихід із ситуації, беручи ініціативу у власні руки. Від прибирання власного двору до опалення квартир - відповідальність за власний комунальний комфорт лягає на плечі  мешканців об’єднаних у  житлові кондомініуми. Втім, більшість споживачів послуг продовжуть сподіватися на державне сприяння поліпшенню ситуації в галузі.

Держава у свою чергу, вдається до різних методів. Так, до прикладу, нещодвано Верховна Рада оприлюднила проект закону, яким, пропонується спростити порядок постачання ЖКП, а саме - надати споживачам право розірвати договір з виробниками та/або постачальниками комунальних послуг. Парламентарії мають намір заборонити постачальникам ЖКП відмовляти у їх наданні, у разі відсутності у споживачів відповідного договору.

Врегулювати роботу ЖЕКів пропонують в Мінрегіоні. Зокрема, відомство розробляє новий Порядок перерахунку оплати за ЖКП. Згідно з проектом, ЖЕКи  можуть зобов'язати не рідше, ніж раз на рік надавати споживачеві калькуляцію вартості послуг за рік по конкретному будинку. Таким чином, мешканців чекає зниження тарифів по тих позиціях, де роботи проведені не були.

Тож, «Україна Комунальна» вирішила запитати своїх читачів «Чи вважаєте ви, що інтереси споживачів послуг ЖКГ захищені?». Опитування проводилося на сторінках інформаційного агентства, а акож на офіційній сторінці у Facebook у період з 28 жовтня по 3 листопада.

Як виявилося, 57% опитуваних категорично упевнені, що досягти ефективного рішення від постачальника послуг неможливо. 39% так само визнають свої споживчі інтереси незахищеними, вбачаючи проблему в обмеженому виборі постачальників комунальних послуг. Лише 2% респондентів покладаються на законодавчу базу, яка дозволяє впевнено відстоювати свої права у суді, та 2% переконані, що захистити свої комунальні інтереси можливо, якщо регулярно скаржитись у відомства.

Читачі, які відповідали на аналогічне питання у мережі Facebook притримуються схожої думки. Зокрема, 60% із них переконані, що досягти ефективної роботи ЖКГ неможливо за будь-яких методів. 25% обмежені у виборі постачальника послуг, та лише 15% вважають законодавчу базу галузі досконалою, яка дозволить  впевнено захищати свої права у суді.

 
Коментарі (1)
Sergiy
04 Листопада 2013 p. 17:06
Яке питання такі й відповіді.До межі будинку постачається товар- теплова енергія та питна вода. Якщо не промивалися внутрішні системи,вибіті вікна та дверів підїздах,в одне скло застеклені квартири ,з горіщ винесений утеплювач. То до чого тут в більшості випадків постачальник тепла в першу чергу. Він що експлуатує житловий фонд.Теплової енергії подається в обсягах які замовляються. В квартирах забезпечується послуга(комфортні умови проживання) ,а не постачається.