Рус Укр
ГоловнаКомунальні байкиМіські проектиЯк комунальники з корупцією боролися
Новини ЖКГ
21 Вересня 2020 p.
17 Вересня 2020 p.
11 Вересня 2020 p.
09 Вересня 2020 p.
07 Вересня 2020 p.
04 Вересня 2020 p.
03 Вересня 2020 p.
25 Серпня 2020 p.

Як комунальники з корупцією боролися

Комунальні байки - всі вигадані історії з життя житлово-комунальної галузі. Однак, як відомо, у кожній вигадці - лише доля вигадки. Сьогодні ми вам пропонуємо текст, у якому мова піде про створення життя по-новому старими методами.
«Якими ж сильними та правильними були слова Президента під час його інавгурації щодо необхідності знищення корупції, яка поглинула всю країну», - незвично для себе, емоційно, почав чергову понеділкову «летючку» для керівників підрозділів директор місцевого водоканалу.
 
«Новий Президент – приклад для нас у всьому, тому, колеги, з цього понеділка ми, як і вся країна, живемо по-новому: прозоро та чесно», - натхненно продовжував він.
 
«Зараз, мабуть, оголосить про чергову атестацію», - почали між собою перешіптуватися на одному боці актової зали майстри, інженери та начальники.
 
«Прозоро та чесно  виженуть тих, хто не згодний з «лінією партії», - думалося економістам та бухгалтерам на іншому боці. 

«От хоча б взяти Порядок приєднання нових абонентів до наших мереж, який декілька років тому затвердив мій «попередник», - перейшов до конкретики Директор. - Він же геть не прозорий та наскрізь  корупційний. Якійсь там інженер, одноосібно приймає рішення, чи відповідає побудований водопровід проекту чи ні, одноосібно здійснює нагляд та пломбує – це що, по-Вашому, як не підгрунтя для корупції? Людина, щоб стати абонентом та платити нам гроші повинна ледь не двадцять разів прийти до водоканалу та оббивати пороги! Хіба це прозоро? Персональне завдання головному інженеру та начальнику абонентського відділу – негайно надати мені переглянутий Порядок приєднання, прозорий та спрощений!», - скомандував Директор. 

Через декілька годин в кабінеті головного інженера…

«Ну, що, Маріє Василівно, що будемо робити, як переглядати Порядок приєднання?» - з надією на скоріше вирішення завдання Директора звернувся Головний інженер до начальника абонентського відділу. 
 
«Ви що, Павле Євгеновичу, перший рік працюєте, ще не навчені, як завдання Директора виконувати? Так я Вас навчу!, - люб’язно запропонувала поділитися досвідом Марія Василівна.
 
«Ось тут змінюємо слово «одноосібно» на «без участі інших осіб», міняємо місцями перший – третій та п’ятий-сьомий абзаци, викреслюємо абзац про плату за пломбування (нас це зобов’язав зробити Антимонопольний комітет)… І вуаля, новий прозорий спрощений Порядок приєднання», - не без задоволення від результатів своєї «роботи» прокоментувала начальник абонентського відділу. 

Через годину в кабінеті Директора… 

«Ну що Ви там натворили, дайте прочитаю», - взявши до рук ще гарячі від принтеру папери, вдумливо промовив Директор.
 
5.1. При наявності технічних умов та погодженої проектної документації з влаштування мереж та споруд водопроводу (каналізації), а також ордера на проведення робіт, пов'язаних з тимчасовим погіршенням благоустрою, замовник в період проведення будівництва (реконструкції) викликає інженера  для проведення поетапного технічного нагляду за їхнім будівництвом.
 
5.2. Інженер без участі інших осіб самостійно перевіряє відповідність влаштування мереж та споруд водопроводу (каналізації) до розробленої проектної документації, ТУ, вимог нормативних документів, шляхом проведення їхнього огляду і складає акт перевірки виконання технічних умов.
 
5.3. Нагляд за гідравлічним випробуванням дворових мереж водопроводу (каналізації), що виконуються будівельно - монтажною організацією, здійснює Інженер  без участі інших осіб, після чого виписує відповідні акти гідравлічного випробування.
 
5.4. За результатами випробування Інженер без участі інших осіб для приєднання до мереж водопроводу (каналізації) складає акт допуску на підключення.
 
5.5. Після підключення та укладання постійної угоди на надання послуг з водопостачання та водовідведення при умові достатності наданих документів та наявності оплати рахунків за послуги інспектора (техніка) та внесення попередньої оплати для юридичних споживачів погоджується день і час проведення огляду правильності роботи схеми обліку, проводиться пломбування вузлів обліку зі складанням актів їхнього вводу в експлуатацію та допуску на користування послугами з водопостачання та водовідведення. 
 
Зняття пломби на запірній арматурі та пломбування лічильника здійснюється  Інженером  самостійно без участі інших осіб зі складенням відповідного акту.
 
«Ай, молодці, можете ж, коли захочете, - не приховував свого задоволення від прочитаного варіанту Порядку приєднання Директор. - Негайно його затверджую, підписую, та даю Вам в роботу. Не буде більше в Водоканалі якійсь інженер одноосібно вирішувати, як і кому приєднуватися до мереж. Вітаю Вас, колеги, відтепер, всі ми живемо  по–новому!».

Іван Слюсаренко-Засувкін 

 
Коментарі (0)